رفتن به محتوای اصلی
x

۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان

 

دکترحیدری معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان : با اعلام اینکه تا دو هفته قبل تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون ۱۹ مرکز بود و امروز این تعداد به ۲۷ مرکز افزایش یافته است، گفت: به غیر از مراکز تجمیعی، واکسیناسیون در شهرستان های کوچک و در مراکز بهداشت نیز انجام می شود. در حال حاضر تعداد مراکز واکسیناسیون در استان اصفهان بیشتر از نرمال وزارت بهداشت است.

وی از مردم خواست بدون دریافت پیامک برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند و افزود: ظرفیت مراکز واکسیناسیون مشخص است و براساس آن از شهروندان دعوت می شود، حتی تعداد بیشتری هم پیش بینی می شود اما وقتی به جای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در یک روز ۱۲ هزار نفر به مرکز تجمیعی واکسیناسیون مصلای بزرگ اصفهان مراجعه می کنند چطور می توانیم مدیریت کنیم!؟

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تلاش می کنیم با اضافه کردن مراکز واکسیناسیون، بار مراکز بزرگ را بشکنیم، گفت: متاسفانه برخی با این موضوع احساسی برخورد می کنند و از شلوغی مراکز گلایه می کنند، البته ما مدعی مدیریت نیستیم اما وقتی تعداد مراجعات چندین برابر می شود چطور می توان مدیریت کرد!؟