نام و نام خانوادگی :مهندس کیومرث طالبی
پست مربوطه: مدیر روابط عمومی
داخلی:368
شماره مستقیم روابط عمومی: 34485499
_____________________________
مدیریت رسانه
• برنامه ریزی، تدوین و هماهنگی برنامه های مصاحبه مسئولان مرکز با رسانه های گروهی متناسب با اولویتها و نیاز افکار عمومی
• ارسال اخبار برای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی
• فراهم آوردن حسن ارتباط متقابل بین مردم و مسئولین دستگاه مربوط از طریق برگزاری مصاحبه با رسانه های گروهی و ملاقات عمومی
• ایجاد هماهنگی با رسانه های جمعی به منظور انجام مصاحبه و شرکت در میزگردها و کنفرانس های خبری مسئولین و مدیران
• اطلاع رسانی عملکرد سازمان، موفقیت و دستاوردها به مردم و مسئولان منطقه جهت تنویر افکار عمومی
• اقدام در راستای تنویر افکار عمومی از طریق اطلاع رسانی، ارسال جوابیه، اصلاحیه و تکذیبیه به مطالب مطروحه در رسانه های جمعی
• ارائه راهکار مناسب برای اجرا و تقویت ارتباط الکترونیکی و بهره گیری بیشتر از سایت مرکز در زمینه ارتباط و انتقال پیام به مخاطبان
• همکاری با خبرنگاران رسانه های معرفی شده از سوی روابط عمومی دانشگاه در قالب آیین نامه ارتباط با رسانه ها
• ایفای نقش سخنگوی مرکز به منظور برقراری ارتباط با رسانه های ارتباط جمعی جهت اطلاع رسانی به مردم
• ارایه نظرات مشورتی به ریاست در زمینه چگونگی انعکاس اقدامات و فعالیت های مرکز به رسانه ها و مردم
• بازتاب فعالیتهای سازمان در نظر اقشار مردم بویژه نخبگان، رسانه ها و دستگاهها از یکسوو مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارائه گزارش آن به مدیریت
. • انعکاس مشکلات و چالشهای مورد توجه مردم، کارکنان، مسئولین و رسانه ها در محیط به روابط عمومی دانشگاه
• انتشار عملکرد سازمان در قالب های مناسب برای عرضه در نمایشگاه و سمینارها و ارسال به مطبوعات ،هنرمندان ، مسئولان ، نخبگان جامعه
• مانیتورینگ رسانه ای محتوای رسانه ها ( روزانه و هفتگی)
• پیگیری اخبار مربوط به واحد و دانشگاه در نشریات و رسانه های دیجیتال و صدا و سیما با هماهنگی مدیر واحد و روابط عمومی دانشگاه
• پیگیری اخبار کذب و غلط منتشر شده در رسانه و دادن جوابیه در کمتر از ۲۴ ساعت
• تهیه و انتشار اخبار غیر حوادث و خبرساز در کمتر از ۱۲ ساعت ( جلسات مهم -همایش-مانور- پوشش امداد سلامت - گزارش آمار اقدامات و ماموریتهای انجام شده فصلی) • تهیه وانتشار اخبار ویژه و خبرساز در کمتر از ۶ ساعت
• برگزاری نشست خبری به صورت فصلی جهت انعکاس عملکرد
• برگزاری سفرهای مطبوعاتی واعزام خبرنگاران برای بازدید از طرحهای شاخص
• تهیه و ارسال زیر نویس پیام های مرتبط عملکردی و گزارشی به مطبوعات وصدا وسیما
مستندسازی:
- تهیه بریده جراید و بولتن خبری در سطح استان
• تهیه آرشیو فیلم و صدا از اخبار منعکس شده از صدا و سیما
• تهیه آرشیو فیلم و عکس از جلسات مهم، فعالیت ها، مانور ها و عملکرد
• انتشار بروشورهای فشرده عملکرد سازمان در اندازه های مناسب برای عرضه در نمایشگاه و سمینارها و ارسال به مطبوعات ،هنرمندان ، مسئولان ، نخبگان جامعه ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر اندیشمندان جامعه
• تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری (ماهانه فصلی سالانه از افکار عمومی داخل و خارج از سازمان برای ارائه به مدیریت
افکارسنجی:
سنجش افکار عمومی درون سازمانی نیروهای ستادی و عملیاتی) به منظور بازیابی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب در خصوص دستیابی به اهداف و رسالت های سازمانی به مدیریت
. • طراحی و اجرای نظام گردآوری پیشنهادات کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچه مؤثرتر در بهبود جریان امور سازمان
• بررسی پیشنهادهای دریافتی از سوی کارکنان و ارجاع به بخش های ذیربط
• پیگیری اجرای نظام پیشنهادات کارکنان
• نظر سنجی از عموم مردم در خصوص میزان رضایت آنها از خدمات ارائه شده
• نظرسنجی از مخاطبان در خصوص اقدامات و فعالیت های مرکز
پژوهش و برنامه ریزی:
برنامه ریزی و کاربرد شیوه ها و برنامه های مناسب برای انعکاس اهداف، سیاست ها، برنامه ها و فعالیت های مرکز به رسانه ها و جامعه
• تدوین برنامه عملیاتی سالانه در ابتدای هر سال جهت همسو سازی فرآیند ها۔
• عضویت و شرکت در جلسه های مهم سازمان به منظور آگاهی از سیاستها، خط مشی ها، برنامه ها و روند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهمایی ها و جلسه ها.
• نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیتهای جدید در قلمرو وظایف روابط عمومی
. • طراحی و برنامه ریزی برای ارتقاء کلیه اموری منجر به رشد کمی و کیفی ارتباط و همدلی بین سازمان و مردم و دستگاهها و مدیران و کارکنان با یکدیگر
• نظارت و ارزیابی فعالیتها و اعمال نتایج حاصل بررسی و نقادی سیاست ها اقدامات و برنامه های سازمان از زاویه روابط عمومی و طرح نظریه های اصلاحی پیشنهادی برای ارایه به
• تدوین مقالات علمی و تخصصی در خصوص فعالیت های انجام شده در سازمان
پاسخگویی:
ایجاد و ارتقاء ارتباطات با سازمانها و نهاد های مختلف در محدوده وظایف محوله
• سنجش افکار عمومی درون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب به مدیریت
• دریافت عرایض و شکایات و ارجاع آن به واحد های مربوطه • انعکاس راهکار حل مشکلات واحد مربوط ( مردمی ، کارکنان ، مسئولان و ...)
• پیگیری در تسریع پاسخگویی به شکوائیه های مردمی
• انجام نظر سنجی و انعکاس نتایج
• ایجاد کانال ارتباط مردمی با سازمان و اخذ نظرات ایشان در جهت اصلاح و بهبود امور
مدیریت رویداد:
مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی تخصصی و عمومی سازمان
• مشارکت در امر پوشش تبلیغی ساختمانها و فضاهای عمومی سازمان در گرامیداشت ایام و مناسبتهای ویژه
• تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی - تبلیغی در ساختمانها و محوطهها.
• تهیه، تدوین و اجرای تقویم مراسم داخل سازمان
• تهیه پیام های تبریک، انتصاب وتقدیر برای کارکنان و مسئولان ونیز تهیه هدایا با مناسبت های مختلف جهت توزیع در مسابقات ، اعیاد و تولد ها • تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمانی و زمینه سازی برای برقراری ارتباطات بین آنان
. • پیگیری و مجری کلیه بخشنامه های مربوط به امور فرهنگی و روابط عمومی
امور تشریفاتی:
بزرگداشت ایام مرتبط با مشاغل شغلی از طریق ساخت و پخش کلیپ ، برگزاری مراسم ویژه، نصب بنر و ارسال خبر و نیز تجلیل از پرسنل برتر در هر حیطه
• پوشش خبری مراسم ها و همایشها از طریق سایت و بنر های مرکز
• اهتمام به نکوداشت مناسبتها و مراسم های مذهبی و ملی
• برگزاری مراسم تقدیر از ارایه دهندگان پیشنهادهای مهم در پایان هر سال
• ایجاد هماهنگی های لازم بین سایر بخشها و برون سازمانی برای استقبال ، پذیرایی و انجام بازدیدهای رسمی و غیررسمی، جلسات و بدرقه میهمانان داخلی و خارجی
• تدارک تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان سازمان و برنامه ریزی، هدایت و اجرای ملاقاتهای عمومی ، کارکنان با مسئولین