رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری همایش  استانی جوانی جمعیت

 در راستای گرامیداشت روز ملی جمعیت با شعار محوری «سهم من از جوانی ایران» همایش استانی جوانی جمعیت با حضور رؤسای محترم ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی استان و پرسنل ستادی و محیطی شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  در تالار ابن سینا واقع در مرکز همایش های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲.۳.۲۵ برگزار گردید.

💠دکتر گله داری معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه ضمن خیر مقدم به مهمانان محترم به تبیین  شاخص های جمعیت پرداختند. 

💠 در ادامه دکتر شیرانی ریاست محترم دانشگاه و رئیس قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه اهمیت و لزوم  توجه به برنامه جوانی جمعیت بیان نمودند. 

💠همچنین دکتر روح الامین رئیس محترم بیمارستان شهید بهشتی خدمات مرکز درمان ناباروری حضرت مریم را جهت حضار معرفی کردند. 

💠سپس استکی مدیر کل محترم دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان نیز دستاوردهای ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان را بیان نمودند. 

 💠در پایان دکتر بانکی پور نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده نیز فرصت های موجود درارتقای نرخ باروری کلی در کشور را با اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  و نقش مراقبین سلامت و بهورزان در این زمینه تشریح نمودند.
در پایان نیز از فعالین عرصه جمعیت با لوح تقدیر و یادبود  تقدیر به عمل آمد.